reklama

Človeče, vzchop sa!

Duševné choroby, závislosti, alkoholizmus, hazardné hráčstvo: môže sa to stať úplne každému. Človek si svoj osud nevyberá. Alebo áno?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Áno, vyberá. Aspoň v týchto oblastiach, ktorými sa tu zaoberám, sa mu naskytá možnosť voľby.

Nie, nevyberá .

"Aký som ja ťažko skúšaný! Ja chudáčik - úbožiačik!

Sebastredné sebaľutujúce myšlienky infikujú dušu a telo nečinnosťou.

Človek - bábka v rukách osudu.

Bezbranný list vo víre života, krúti ním dookola a neustále ho ponára hlbšie.

Osud je krutý a neustále ubližuje.

V skutočnosti človek "ubližuje" len sebe samému. "Ničí sa" vlastným spôsobom zmýšľania o sebe, druhých, o svete.

VYBERÁ si to dobrovoľne sám a bahní sa v sebaľútosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nasadzuje si okuliare slepoty a necitlivosti, aby nevidel skutočné problémy, ktoré práve potrebuje vyriešiť.

Manipuluje so skutočnosťou, uteká do alternatívnej reality duševnej choroby, závislosti, alkoholu, drog..

Nerieši existenčné otázky, skutočné peripetie života, a tak zveličuje pseudoproblémy.

Vníma ich ako tie najzávažnejšie a jeho okolie mu to často uverí.

Podlieha sebaklamu, škodí si, ostáva v nevedomosti.

Človeče, zahoď pohodlnosť a sebaľútosť!

Kristína Jakubičková

Kristína Jakubičková

Bloger 
  • Počet článkov:  174
  •  | 
  • Páči sa:  688x

Mám rada prácu so slovami. Vyberať to najvýstižnejšie je pre mňa také napĺňajúce, ako keď niekto rád skladá puzzle a nachádza zodpovedajúci diel skladačky. Ja si skladám vety a z nich súvetia a text. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaPsychológiaOsobnostný rozvojVzťahyŽivotné prostredie

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu