reklama

Trampoty tridsiatničky

Myšlienky ženy - tridsiatničky sú málokedy ľúbivé.  Čo činiť však, keď šťastena nie je naklonená? A čo tak vyžalovať sa skrze písmená?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Poľujem na mužov ako lovec na vysokú zver.

Rontgenovému pohľadu môjmu žiadny neujde, 

svete, ver!

V mysli činím snúbencom mojím každého muža,

čo ho postretnem.

Fantázia - neposedná potvorka - na plné obrátky

mi chystá svadbu už od utorka.

Nepoznáme sa?

Nevadí!

Biologické hodiny znejú vtieravým tikotom 

sťa časovaná bomba.

Kamarátky majú deti.

Kamarátky kamarátok majú deti.

Sú šťastne pod čepcom.

Oj, črepina ženy-single pichá, unúva ma pod srdcom.

Priateľky menia deťom plienky, žehlia mužom košele.

A ja?

Zo zúfalstva čím ďalej tým viac pri tele

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

lamentujem konča postele. 

Kristína Jakubičková

Kristína Jakubičková

Bloger 
  • Počet článkov:  173
  •  | 
  • Páči sa:  685x

Mám rada prácu so slovami. Vyberať to najvýstižnejšie je pre mňa také napĺňajúce, ako keď niekto rád skladá puzzle a nachádza zodpovedajúci diel skladačky. Ja si skladám vety a z nich súvetia a text. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPolitikaPsychológiaOsobnostný rozvojVzťahyŽivotné prostredie

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu